Učitelji bi trebali izbjegavati nazivati učenice „djevojčicama“ ili „damama“ jer to znači da će one „stalno biti podsjećane na svoj spol,“ tvrdi bivša šefica organizacije za mentalno zdravlje.

Natasha Devon, koja je 2015. postavljena za šeficu organizacije za mentalno zdravlje mladih, izjavila je kako bi izbjegavanje nazivanja djece prema spolu pomoglo transrodnoj djeci, ali i ohrabrilo ženske i muške učenike da se usprotive tradicionalnim isticanjima spola, koji utječu na „blagostanje.

Na godišnjoj konferenciji organizacije Girls’ School Association u Manchesteru, Devon je, posve paradoksalno, izjavila kako ona „nikad ne bi ušla u prostoriju u školi za djevojčice i rekla ‘djevojčice’ ili ‘dame’,“ jer je to „zaštitnički“.

Umjesto uobičajenih naziva, učitelji bi trebali mlade nazivati „učenicima“, „djecom“ ili čak samo „ljudima“, tvrdi Devon.

Natasha Devon | Izvor: Alchetron

Smatram da nije korisno konstantno vas podsjećati na vaš spol čitavo vrijem, te sve stereotipe koji idu uz to.

Riječ „djevojke“ može „stvoriti mnogo anksioznosti“ kod ženske djece i tinejdžera, dok riječ „dječaci“ nosi sa sobom konotacije „bivanja machom, nemarom oko svojih osjećaja, te govorenja da se mora postati muškarac,“ navodi Devon.

Postoje neke škole u koje dođem i koje su namijenjene jednom spolu, ali tamo te godine ima i transrodnih učenika… Ne možete pretpostaviti da samo zato što se netko spolno prezentira, da je to što tvrdi,“ zaključila je Devon.

Prošle godine, država je pozvala sve učitelje da prođu obuku o „svjesnosti o transrodnosti“ te je pokrenula zahtjev kojim traži da „pitanja transrodnosti“ postanu „obvezna“ u školama.