Britanske vlasti odlučile su zabraniti držanje čokoladica i drugih slatkiša pored blagajni u trgovinama u želji za smanjenjem broja pretile djece.

Pored ove mjere, vlasti su odlučile zabraniti i prikazivanje televizijskih reklama i emisija koje promoviraju prehrambene proizvode bogate šećerom prije 21 sat, piše The Telegraph.

Reklame tipa „1+1“ za čipseve, kekse i kolače također će biti zabranjene, a slavne osobe i likovi iz crtanih filmova također neće smjeti propagirati brzu hranu.

Naime, vlasti su odnedavno uočile kako je u Britaniji 20 posto djece u dobi od 10 do 11 godina pretilo. Ipak, nove mjere stupit će na snagu tek 2020. godine.

Premda će ovaj potez značajno umanjiti profit trgovačkih lanaca, vlasnici istih podržali su akciju i najavili i neke promjene u prodaji proizvoda. Primjerice, energetska pića s većim udjelom kofeina, neće se prodavati djeci mlađoj od 16 godina.

Pored Britanaca, druge zemlje su već uvele slične zabrane. Još 1980., kanadska provincija Quebec uvela je zabranu medijskog promoviranja brze hrane što je rezultiralo padom njene prodaje za 13 posto.

Slične zabrane reklamiranja nezdrave hrane zbog zaštite zdravlja djece uveli su Island, Čile, Meksiko i Irska.