Poznati britanski modni brend Burberry prošle godine spalio je neprodanu odjeću u vrijednosti 28 milijuna funti (oko 230 milijuna kuna).

Količina spaljene odjeće šest puta je veća u odnosnu na onu spaljenu prije pet godina, a dioničari su očekivano nezadovoljni ovim pristupom te smatraju kako bi se odjeća trebala upravo njima prvo ponuditi na otkup, piše The Times.

Iz tvrtke navode kako odjeću spaljuju zato da bi zaštitili svoje intelektualno vlasništvo te vrijednost brenda (!), a navodno bi problem bio i da „pogrešne osobe“ nose njihovu odjeću koju bi kupili na tržištu po „preniskim cijenama.

H&M će ponovno spaliti milijarde eura vrijednu neprodanu odjeću

Očekivano, mnogi postavljaju pitanje zašto se odjeća ne donira siromašnim osobama, no odgovor iz Burberryja je da se oko 120 tona kožne odjeće dalo tvrtki Elvis & Kresse kako bi ih ovi pretvorili u modne dodatke, a potom bi se polovica profita od prodaje dala u dobrotvorne svrhe.

Skupocjena brendirana odjeća u eri duhovnog siromaštva, promatrana je kao simbol društvenog prestiža, pa mnogi visoku cijenu nekog odjevnog predmeta ili obuće smatraju opravdanom.