Geni određuju inteligenciju

twins

Znanstvena studija iz Australije potvrdila je ono što je svakom inteligentnom čovjeku ionako jasno. Inteligencija je uvjetovana genetikom i nema nikakve veze sa čovjekovim okruženjem, time potvrđujući da je liberalni pogled na svijet sa stajališta „jednakosti“ temeljen na namjernoj laži. Novo istraživanje utvrdilo je da su vještina rješavanja matematičkih zadataka i vještina čitanja barem 75 posto uvjetovane genetikom, odnosno porijeklom, dok je vještina pisanja uvjetovana 50 posto genetikom. Utjecaj škole i okruženja utječe tek nekih 5 posto na razvijanje vještina i sposobnosti.

Istraživanje se odnosilo na četiri područja, čitanju, pisanju, gramatici i matematici, provedeno od strane profesora Briana Byrnea sa sveučilišta u Novoj Engleskoj. Byrne i njegovi suradnici proučavali su i pratili napredovanje 3.000 parova blizanaca, te su bili u mogućnosti pratiti njihov akademski uspjeh iz godine u godinu.

Rezultati su bili zapanjujući, obitelj, učitelji, i škola su imali skroman utjecaj što je bilo očito primjećujući razlike u školskom uspjehu djece koja su se nalazila u istom sustavu, pa čak i u istoj učionici, s tim da je većina razlika u sposobnosti učenika glede pismenosti i rješavanja matematičkih zadataka bila uvjetovana genetskim nasljeđem. Blizanci su bili vrlo važni za ovo istraživanje, oni su savršeni prirodni eksperiment.“

S obzirom da blizanci imaju gotovo identične gene i gotovo uvijek dijele isto okruženje prilikom odrastanja, usporedba njihovih razlika i sličnosti otkriva jesu li određena ponašanja i sposobnosti proizvodi prirode ili odgoja. Na primjer, otkrili su da blizanci imaju gotovo identičan uspjeh čak i kada se nalaze u različitim školama. Drugim riječima, ljudi sa visokom inteligencijom imaju velike sposobnosti, dok ljudi s niskom inteligencijom imaju male sposobnosti, a te osobine su direktno nasljeđene od njihovih roditelja, a ne uvjetovanje školom ili nekim drugim društvenim faktorom.

Vještina pisanja je najmanje bila uvjetovana genetikom, tek nekih 50 posto, dok su vještine čitanja, gramatike i matematike bili uvjetovani s nekih 75 posto. „Geni su ti koji stvaraju razlike među učenicima, a ne različiti profesori ili različite škole“, kazao je Byrne, „naša otkrića odbacuju ideju da je školski uspjeh djece uvjetovan kvalifikacijama učitelja. Školski sustav mora prihvatiti i shvatiti značaj genetike“.

Chris Watt, predstavnik australskog sindikata učitelja, kazao je kako je „istraživanje samo potvrdilo ono što učitelji odavno znaju; da su neka djeca rođena s određenim predispozicijama i prednostima“.

Izvor: SBS, Tribun