Pet načina da prirodno povećate razinu testosterona

testosteron

Testosteron, svi znamo za njega, hormon koji čini razliku između muškaraca i žena, te muškaraca i dječaka. No, što je on ustvari? To je osnovni muški spolni hormon, a ima djelovanje poput anaboličkog steroida. Manjak testosterona ima značajan negativan utjecaj na muškarce: smanjenu mišićnu masu, povećanje težine, gubitak energije i slab libido.

Istraživanje koje su proveli VA Puget Sound Health Care Systems i Sveučilište Washington, otkrilo je da 19 posto muškaraca ima nisku razinu testosterona, dok 28 posto njih ima graničnu vrijednost između niske i normalne razine. Pored toga, razina testosterona opada za 1,5 posto godišnje nakon što muškarac navrši 30 godina starosti. Otkriveno je i da „muškarci s niskom razinom testosterona imaju 88 posto veći rizik od smrtnosti u odnosu na one s normalnom razinom“.

S obzirom na svu tu negativnost, ima li ipak nade? Naravno.

Ima nekoliko prirodnih načina za povećanje razine testosterona.

  1. Vitamin D3. Ovaj vitamin povezan je s povećanjem testosterona u muškaraca i povećanjem seksualnog nagona.
  2. Odresci i jaja. Testosteron se stvara iz kolesterola. Bjelanjak i piletina možda su dobar odabir za unos bjelančevina u tijelo, ali to vam neće pomoći u podizanju razine testosterona. Crveno meso i jaja, posebno žumanjak, ispunit će tu zadaću.
  3. Tjelovježba. Fizički napor utječe na hormonalne promjene u tijelu, te pomaže u proizvodnji testosterona.
  4. Izbjegavajte šećer. Šećer povisuje razinu inzulina, što je ne samo povezano s povećanjem tjelesne težine, već i sa smanjenjem razine testosterona.
  5. Jedite masti. Masnoća nije apsolutno zlo kako neki pokušavaju tvrditi, štoviše potrebna je tijelu. To se posebno odnosi na maslinovo ulje, ulje kikirikija, avokado, žumanjke, orahe i crveno meso.

Već samo ovih pet uputa može imati dramatičan učinak na povećanje vaše razine testosterona, jednog od najvažnijih hormona u vašem tijelu.

Autor: Tribun