Velika Britanija kreće u borbu s oglasima koji prikazuju „rodne stereotipe“

Britanska agencija za nadzor oglašavanja najavila je „obračun s rodnim stereotipima“ kroz mjere usmjerene prema oglašivačima u toj zemlji.

Prikazi koji promiču zastarjele stereotipne poglede na rodne uloge u društvu, mogu imati negativan utjecaj na razvoj društva i ljudi. Iako je oglašavanje samo jedan od faktora koji doprinose nejednakosti među spolovima, stroži oglašivački standardi odigrati će važnu ulogu u borbi protiv nejednakosti.

Ova odluka donesena je na temelju izvješća pod nazivom „Prikazi, percepcije i štetnost“, koje navodi da rodni stereotipi „mogu biti štetni za ljude“.

Naše istraživanje pokazuje da određene vrste rodnih stereotipa u oglasima mogu naštetiti djeci i odraslima. Takvi prikazi mogu ograničavati način na koji ljudi gledaju sebe, kako ih drugi gledaju, i ograničiti njihove životne odluke. Stroži standardi u tim područjima upozoriti će na štetnost i osigurati da moderno društvo bude bolje prezentirano.

Nedavno smo izvijestili od identičnoj odluci lokalnih vlasti u Berlinu, no čini se da se ovaj trend ubrzano širi čitavom zapadnom Europom.

Autor: Tribun