Blamaža „fact checkera“: Newsweek morao priznati da škole u Buffalu doista uče djecu da su „svi bijelci“ rasisti

Nakon što su javne škole u Buffalu u New Yorku prozvane optužujući „sve bijelce“ za provođenje sustavnog rasizma, takozvani „fact checkeri“ pokušali su to opovrgnuti – da bi se ipak osramotili shvativši da je riječ o istini.

Novinar Chris Rufo našao se na meti samoprozvanih „fact checkera“ nakon što su ga optužili da je prošlog mjeseca pogrešno prijavio sadržaj nastavnog plana i programa tematike Black Lives Matter koji je uveden u javnim školama Buffalo (BPS). Časopis je tiho potvrdio da BPS zapravo uči svoje đake da okrivljavaju sve bijelce za patnje drugih.

Iako je Rufo pokazao da se u nastavnom planu i programu tvrdi da „svi bijelci igraju ulogu u održavanju sistemskog rasizma“, pozivajući se na planove lekcija i nastavne materijale dobivene od žviždača u školama okruga Erie, Newsweek je objavio da su njegove tvrdnje samo „napola istinite“, jer je BPS „nije organizirao planove lekcija oko te jedne fraze, koja je namijenjena samo učenicima srednjih škola, niti bilo koje istraživanje guraju kao čvrste činjenice.“

Međutim, Rufo je brzo reagirao, iznoseći još više materijala s lekcije koje mu je anonimni kontakt iznutra, a do ponedjeljka je natjerao Newsweekove „fact checkere“ da povuku svoj sud i klasificiraju njegovu vijest kao istinitu. Doista, prema materijalima koje je Rufo dobio od zviždača, lekcije usmjerene na mlađu djecu unose još više razdora.

Djeci vrtićke dobi prikazan je video zapis koji primjerice prikazuje mrtvu crnu djecu, navodno u nastojanju da upozori djecu od četiri do šest godina na „rasističku policiju i državno nasilje“ i nauče o „bolesti“ američkog društva . Učenici četvrtih i petih razreda također su ohrabreni da prihvate „poremećaj zapadne dinamike nuklearne obitelji“ kako bi se „vratili u ‘kolektivno selo’ koje brine jedni o drugima“, te da peti razred završe esejem koji istražuje „društvo bez ‘odvojenih, nuklearnih obiteljskih jedinica.’“

Desetogodišnjaci su također saznali da njihova država vodi „put od škole do groba“ za crnu djecu.

Tek kada su došli u srednju školu, djeca su se poučavala „sistemskom rasizmu“, uz poduku o samokažnjavajućoj lekciji da je američko društvo osmišljeno za „osiromašenje obojenih ljudi i obogaživanje bijelaca“. Sama građa američkog socijalnog sustava temelji se na „rasističkoj ekonomskoj nejednakosti“, stoji u materijalima, navodeći kako je moderna ekonomska nejednakost „rezultat crnog ropstva, koje je stvorilo nepravedno bogatstvo za bijelce“.

A budući da su temeljito indoktrinirani od četvrte godine, srednjoškolcima je napokon predstavljena izjava BLM-ovog kurikuluma da „svi bijelci igraju ulogu u održavanju sistemskog rasizma“, izjava koju prate „često nesvjesno, bijele elite koje rade na produbljivanju rasizma kroz politiku, pravo, obrazovanje i medije.“

Opremljeni takvim ideološkim palicama, očekuje se da će učenici pristupiti radu rješavajući problem za koji su rođeni krivi, „suočavajući se s bjelinom u [svojim] učionicama“, iskupljujući se za svoju „bijelu privilegiju“, i „koristeći [svoje] glasove“ za križarski rat anti-rasizma.

Nisu djeca jedina skupina koja je radikalno preodgojena u okviru tog programa – rekao je jedan učitelj za City Journal da su se sastanci s autoricom kurikuluma, suradnicom nadređenom za kulturno i jezično odgovorne inicijative Fatimom Morrell, pretvorili u „pogrde, okrivljavanje i zahtjeve za ponižavanjem. samo da bi se drugi osjećao ‘osnaženim’,“ a učitelji su prisiljeni igrati ove „manipulativne umne igre“ da im Morrell ne uzvrati profesionalno. Kurikulum postoji od prošle godine, ali vijesti o njegovom sadržaju razbjesnile su dio javnosti.