Britansko sveučilište tvrdi da su gramatika i pravopis „elitistički“ i oblik „bjelačke nadmoći“

„Može se tvrditi da konstruiranje akademskog glasa znači usvajanje homogenog sjevernoeuropskog, bijelog, muškog, elitnog načina izražavanja koje ovisi o visokoj tehničkoj vještini pisanja i govorenja engleskog jezika“, navodi politika Sveučilišta Hull.

Neka britanska sveučilišta nedavno su u potpunosti podlegla imbecilnim i nazadnim naporima kulturološkog marksizma da se iz temelja revidira nastava, s navodnim ciljem osiguravanja jednakosti među studentima različitog porijekla, čak i po cijenu smanjenja njihovih jezičnih vještina, pravopisa i gramatike.

Na Sveučilištu Hull – ali ne samo tamo – akademici su došli do zaključka da studenti nemaju koristi od procjene gramatike i pravopisa, kao ni od pozornosti na „tehničke nesavršenosti“ u engleskom pisanom jeziku. Kao dio napora da se „dekolonizira kurikulum“, profesorima se sada savjetuje da gramatici ne pridaju veću težinu nego što je potrebno, jer je to „elitistički, bijeli i muški oblik izražavanja“, izvijestio je The Telegraph.

Sveučilište Hull u Engleskoj objašnjava da procjena „tehničke sposobnosti“ učenika glede pisanog engleskog jezika može ugroziti i obeshrabriti neke studente kojima engleski nije materinji jezik ili ako jednostavno dolaze iz nekvalitetnijih obrazovnih institucija.

Hulova politika sada glasi: „Naša zajednica koja će učiti potaknut će studente da razviju autentičniji akademski glas, glas koji može komunicirati složene ideje strogo i integritetno – koji slavi, a ne zaklanja njihovu posebnu pozadinu ili karakteristike“.

Sličan novi standard „uključivog ocjenjivanja“ uvodi Sveučilište Worchester koje primjećuje da je poštenije usredotočiti se na kvalitetu ideja i znanja studenata nego na njihov pravopis i gramatiku. Sveučilište umjetnosti u Londonu ide sličnom rutom, govoreći akademicima da aktivno prihvaćaju pravopisne, gramatičke ili druge jezične pogreške sve dok one značajno ne ometaju komunikaciju.

Sveučilišta ne samo u Velikoj Britaniji su u posljednje vrijeme suočena sa snažnim pritiscima kulturoloških marksista da značajno revidiraju svoje nastavne planove i programe, te istovremeno povećaju zastupljenost studenata različitih nacionalnosti i društvenih skupina u tekućim migracijama i rastućem udjelu nacionalnih manjina u ukupnom poretku migracijskog stanovništva.