Brojne tvrtke, uključujući giganta L’Oreal te trgovinu luksuznom robom LVMH, banke i moćne poslovne ljude, obećale su u utorak donirati oko 700 milijuna eura za obnovu srednjovjekovne katedrale Notre Dame koja je teško stradala u požaru.

L’Oreal, najveća svjetska kozmetička tvrtka, zajedno s obitelji Bettencourt Meyers, objavila je da će donirati 200 milijuna eura. Isti iznos obećala je obitelj francuskog milijardera Bernarda Arnaulta i njegova tvrtka za luksuzne proizvode LVMH, prenosi Sputnik.

Artemis, francuska holding tvrtka u vlasništvu istaknutog poduzetnika Francois-Henri Pinaulta, obećala je da će donirati 100 milijuna eura. „Ova tragedija pogodila je sve Francuze i daleko izvan nje, [utjecala je] na sve koji su vezani za duhovne vrijednosti,“ naglasio je Pinault.

Naftni gigant Total oil također je donirao 100 milijuna eura za obnovu stoljetne katedrale.

Francuske banke također su najavile donacije za obnovu katedrale. Prema francuskim medijima, najveći doprinos dali su Societe Generale, francuska multinacionalna investicijska banka i tvrtka za financijske usluge, te BPCE bankarska grupa. Obje su donirale po 10 milijuna eura.

JCDecaux Group, multinacionalna korporacija poznata po svojim sustavima oglašavanja na stajalištima autobusa, također se pridružila akciji obećavši 20 milijuna eura za obnovu katedrale.

Gradonačelnica Pariza Anne Hidalgo najavila je rezervaciju 50 milijuna eura za obnovu poznate katedrale. Valerie Pecresse, predsjednica regije Ile-de-France, u kojoj se nalazi Pariz, obećala je izdvajanje 10 milijuna eura kroz „hitnu pomoć kako bi se [pariškoj] nadbiskupiji pomoglo u početnom radu.

U međuvremenu, francuska organizacija Heritage Foundation, koja je pokrenula nacionalnu kampanju prikupljanja sredstava za obnovu znamenite katedrale, objavila je da je prikupila 7 milijuna eura za njenu obnovu.