Budweiser primoran otpustiti preko 300 radnika nakon bojkota zbog reklame s trans influencerom

Samouništenje Bud Lighta nakon njegove neuspješne promocije na TikToku s trans influencerom Dylanom Mulvaneyem, što je rezultiralo bojkotom i trajnim gubitkom gotovo 25% poslovanja, vjerojatno je natjeralo Anheuser-Busch InBev da otpusti stotine radnika.

Wall Street Journal izvijestio je u srijedu navečer da će Anheuser-Busch, koji prodaje Budweiser i Stella Artois, otpustiti 2% od svojih 18.000 američkih radnika. Tvrtka je rekla da otpuštanja neće utjecati na radnike u proizvodnji, poput osoblja pivovare i skladišta.

“Iako ove odluke nikada ne uzimamo olako, želimo osigurati da naša organizacija i dalje bude postavljena za budući dugoročni uspjeh”, rekao je izvršni direktor Anheuser-Buscha Brendan Whitworth u izjavi.

Restrukturiranje će utjecati na korporativne i marketinške uloge u uredima u New Yorku, St. Louisu i Los Angelesu. Dva posto ukupne radne snage čini otprilike 380 radnih mjesta.

Početkom srpnja Ardagh Group, proizvođač staklenih boca koji ima ugovor s Anheuser-Buschom, rekao je da zatvara tvornice u Sjevernoj Karolini i Louisiani. Zatvaranje će rezultirati otpuštanjem 645 zaposlenika — sve zato što je Bud Lightov direktor marketinga mislio da bi bila sjajna ideja proslaviti Mulvaneyjevih “365 dana djevojaštva”.