Crnkinja ljepilom „Gorilla Glue“ slijepila kosu, njen odvjetnik za to okrivio „rasizam“

Crnkinja koja si je zalijepila kosu ljepilom Gorilla Glue će, navodno, otići u Los Angeles, gdje joj je plastični kirurg ponudio pomoć da joj odlijepi kosu. Internet rasprava o njezinoj znatiželjnoj frizuri ubrzo se pretvorila u optužbe za rasizam.

Tessica Brown je tijekom prošlog tjedna putem TikToka objavila video tražeći pomoć zbog ljepljive situacije. 40-godišnja žena iz Louisiane zavila je kosu ljepilom u spreju Gorilla Glue i mjesec dana nije mogla ukloniti ljepilo visoke čvrstoće s glave.

Njezina je situacija podjednako izmamila ruganje i suosjećanje, a nakon niza neuspjelih pokušaja uklanjanja ljepila, Brown se tijekom vikenda prijavila u bolnicu. Međutim, medicinski radnici nisu uspjeli ukloniti ljepilo.

Brown će u srijedu odletjeti u Los Angeles, gdje će plastični kirurg dr. Michael Obeng krenuti u trodnevni postupak pomoću posebnog sredstva za uklanjanje ljepila pokušati ukloniti problem. Obeng će navodno sam pokriti troškove postupka od 12.500 dolara.

Iako se ljepilo Gorilla ne prodaje kao kozmetički preparat, Brown se očito osjećala zavedeno, rekavši svojim sljedbenicima TikToka da obično koristi Schwarzkopfov „Got2B Glued“ kako bi dovršila frizuru, a pretpostavila je da će i Gorilla ljepilo raditi slično. Nakon neuspjelih pokušaja uklanjanja ljepila, ona razmatra zakonske mogućnosti protiv proizvođača, zbog naljepnice na ljepilu koja sugerira naziva „raznoliku upotrebu“.

Iz tvrtke Gorilla Glue u ponedjeljak su dali izjavu u kojoj podsjećaju javnost da „naše ljepilo u spreju navodi na naljepnici s upozorenjem ‘ne gutati. Ne dovoditi u kontakt s očima, na kožu ili na odjeću’.

Tvrtka je nastavila da se proizvod koristi za obrtničke, kućne, automobilske ili uredske projekte za postavljanje stvari na površine kao što su papir, karton, drvo, laminat i tkanina.

Nekim Brownovim apologetima to upozorenje očito nije bilo dovoljno. „Vaš proizvod nema adekvatno upozorenje, znajući da ljepilo za kosu zapravo postoji i da mnoge crnkinje koriste ljepilo za kosu, a za to je odgovorna vaša tvrtka“, napisao je na Twitteru odvjetnik Exavier Pope , prije nego što je dodao da su „Crnci pod nesrazmjerno visokim utjecajem ranjavanja proizvodima koje kupuju da bi uštedjeli novac ‘zbog’ sistemske nejednakosti“.

Brown je u međuvremenu prikupila 13.500 dolara za pokrivanje zdravstvenih troškova.