I Djed Božićnjak ima koronu – britanska reklama za javno zdravstvo izazvala negativne reakcije

Britanska dobrotvorna ustanova NHS Charities Together, usko povezana s britanskim javnim zdravstvenim sustavom objavila je video reklamu za prikupljanje novca koji bi trebao ići za pokrivanje troškova borbe protiv korona virusa, no reklama nije baš mnogima sjela kako treba, a neki su ustanovu optužili da „indoktrinira djecu i pretjerano ih straši“.

Ustanova je zaslužna za prikupljanje donacija kojima se kasnije financira javni zdravstveni sustav, a ova reklama trebala je biti jedan u nizu poticaja javnosti da donira novac za borbu protiv korona virusa.

Reklama počinje s prikazom onesviještenog starca, za kojeg se kasnije ispostavilo da je Djed Božićnjak, kojeg na kolicima i s maskom za kisik medicinski djelatnici voze kroz hodnik bolnice.

Zatim vidimo istog sijedog starca kako leži u krevetu u bolnici, oporavlja se i o kojem skrbe medicinske sestre. Njegov identitet postaje očit nakon što vidimo da prima pisma od djece, te šalje jednoj od sestara poklon nakon što biva otpušten iz bolnice.

Unatoč tome što je reklama izazvala većim dijelom negativne reakcije gledatelja, ustanova NHS Charities Together je zadovoljna sa svojom reklamom, te ne vidi ništa sporno u njoj.