Video igrica SCUM hrvatskog studija Gamepires prodana je u najmanje milijun primjeraka, te je prema procjenama donijela bruto dobit od 17 milijuna eura.

U izradi igrice sudjelovala je i tvrtka Croteam, koja je poznata po genijalnom i popularnom serijalu Serious Sam. U sve su još uključeni i brojni drugi partneri koji će podijeliti dobit.

Gamepires je odlučio sniziti cijenu igrice, budući da ona zapravo još nije u potpunosti dovršena. Tako ju se na internetu može pronaći za već 16.79 eura (oko 125 kuna), ali i za 23.73 eura (177 kuna) za Supporter Pack u koji su uključene dodatne opcije.

Upravo su opcije iz skuplje verzije prouzročile „povredu osjećaja“ kod nekih gamera. Naime, glavnu ulogu u igrici čini zatvorenik, a poznato je da su mnogi zatvorenici tetovirani. No, kada su u pitanju tetovaže s brojkama „14“ i „88“, te poznati „željezni križ“, optužbe za „nacizam“ neće izostati.

„Problematične“ tetovaže su ipak uklonjene i nisu spriječile igricu da stekne veliku popularnost.

Radnja igrice temeljena je na kombinaciji scenarija serija Westworld i Lost, a vizualno je smještena na otoku Braču.

U roku od 24 sata nakon izlaska, prva verzija prodana je u 240.000 primjeraka, dok je u prvom tjednu prodano čak 700.000 primjeraka.