Tijekom protekle godine u Europi je metama vandalskih djela bilo oko 3.000 kršćanskih crkava, škola, groblja i spomenika, pri čemu su neki objekti opljačkani, navodi Gatestone Institute.

Među metodama vandalskih djela nad kršćanskim objektima ističu se palež, defekacija, uriniranje, oskvrnjivanje, izrugivanje, pljačka i krađa.

Počinitelji ovih djela većinom nisu otkriveni, ali se ističe kako su kršćanski objekti većinom mete napada skupina koje variraju od islamskih ekstremista, ekstremnih feministica, LGBT ekstremista, pa do marksističkih ekstremista i sotonista.

Najveći broj vandalskih djela ove vrste zabilježen je u Francuskoj, gdje je prema vladinim statističkim podacima dnevno vandalizirano u prosjeku 3 kršćanska objekta.

U Njemačkoj su na dnevnoj bazi najmanje dva kršćanska objekta mete vandalizma, a sve veći broj sličnih napada zabilježen je u Belgiji, Velikoj Britaniji, Danskoj, Irskoj, Italiji te u Španjolskoj.

U slučaju uhićenja počinitelja, mediji i policija najčešće pokušavaju sakriti njihov identitet, posebice porijeklo, pa se o tome uglavnom špekulira i generalizira na osnovu stava kako je riječ uglavnom o islamskim radikalima, što vjerojatno nije daleko od stvarnosti, budući da spomenute zemlje imaju iznimno veliki broj imigranata arapsko-afričkog porijekla islamske vjeroispovijesti, koji islam ne percipiraju kao „religiju mira“.

Mnogi danas vole reći kako su zapadnjačke velesile zaslužile masovna silovanja, pljačke i nasilje od strane imigranata zbog „grijeha kolonijalizma“, iako žrtve takvih zločina nemaju veze s kolonijalizmom.

Možemo li analogno tome onda reći i da kršćani zaslužuju nasilje i vandalizam jer su i kršćani tijekom povijesti krvavim pohodima po Europi rušili svetišta starovjeraca i napadali muslimane?

Pokrštavanje Europe provođeno je većinom nasilno, uz prijetnje mučenjem i smrću. Primitivno divljaštvo takvih metoda nadilazilo je navodni „primitivizam pogana“, kako kršćani vole licemjerno klasificirati starovjerce.

Ukoliko kažemo da je u ovim vremenima u tijeku nasilna islamizacija Europe, možemo slobodno konstatirati i da se semitske dogme očito prijekom potrebom moraju služiti nasiljem kako bi nekoga „uvjerile“ da je njihov bog onaj pravi.

Autor: Aleksandar Rigačev