U jeku sveopće poplave anti-bjelačke mržnje, brojne tvrtke pokušavaju ukloniti ili preimenovati svoje proizvode kako bi ostale „in“, budući da je u trendu sve što nije bijelo.
Brend Unilever je naveo da će preimenovati kremu „Fair & Lovely“ koja je posebice popularna u južnim azijskim zemljama. Njima se pridružila i francuska kozmetička tvrtka L’Oreal koja će ukloniti riječi „bijelo“ i „izbjeljivanje“ sa svojih proizvoda namijenjenih koži, javlja Sputnik.
Oglas:
Proizvodi za izbjeljivanje kože posebice su popularni u azijskim, afričkim i karipskim zemljama, gdje lokalno pučanstvo smatra netipično svijetlu put poželjnijom.
Kompleksi: Više od polovice tamnoputih žena u svijetu koristi sredstva za izbjeljivanje kože
Međutim, u zapadnjačkim zemljama proizvođači ovakvih preparata suočili su se s kritikama upravo zbog tih proizvoda, budući da za anti-bjelačke rasiste riječi „bijelo“ i „izbjeljivanje“ predstavljaju oblik rasnih stereotipa i promoviranje bijele puti kao simbola ljepote.
Uslijed masovne histerije i vala anti-bjelačke mržnje, brojne tvrtke odlučile su promijeniti izgled ili nazive svojih poznatih dugogodišnjih proizvoda, kako ih se ne bi percipiralo kao „rasističke“.
Vlasti u Ruandi zabranile prodaju kozmetičkih proizvoda za izbjeljivanje kože