Pokušaj muzeja u Nizozemskoj da javno prikaže „zli“ dizajn nacionalsocijalističke umjetnosti i arhitekture obio se organizatorima o glavu nakon što je u prvih par dana rasprodano 10.000 ulaznica. Organizatori su u panici zabranili posjetiteljima korištenje mobitela u muzeju kako bi spriječili ljude da rade „selfije“ ispred „nacističke“ propagande.

Izložba pod nazivom „Dizajn u Trećem Reichu“ službeno je otvorena 8. rujna u Muzeju dizajna grada Den Bosch. Sadrži 277 predmeta, u rasponu od Volkswagen Bube iz 1940. do statua koje je izradio Hitlerov favorizirani kipar Arno Breker. Tu su i predmeti s Olimpijskih igara 1936., propagandni plakati, filmovi Leni Riefenstahl i druge povijesne znamenitosti Trećeg Reicha iz Nizozemske i Njemačke.

Prema službenom opisu web stranice izložbe, „Muzej Den Bosch u Nizozemskoj predstavlja prvu veliku retrospektivu dizajna Trećeg Reicha… koja pokazuje doprinos dizajna razvoju zle nacističke ideologije.

Ostali izloženi predmeti, piše na web stranici, su „arhitektonski elementi i namještaj iz Haus der Deutschen Kunst i kancelarije Reicha. Dizajni ukazuju kako su nacisti iskoristili klasični dizajn kao prikaz moći i simbol nove njemačke kulture.

Mnogi časopisi koji su uključeni u izložbu prikazuju nacističku duboko ukorijenjenu politiku ciljne skupine. Od majki do vojnika i mladih djevojaka do međunarodnih posjetitelja, svi su bili pojedinačno ciljani. Upute za uporabu pokazuju kako je precizno osmišljen svaki element slike koji se odnosi na naciste. Ništa nije bilo prepušteno slučajnosti tijekom masovnih demonstracija.

Međutim, nakon što je u prvih nekoliko dana prodano više od 10.000 ulaznica, organizatori su morali premjestiti kupnju karata isključivo putem interneta, a izložbu će moći istovremeno posjetiti najviše 50 osoba odjednom dok izložba ne završi 19. siječnja 2020. godine.

Organizatori su posjetiteljima najavili da je zabranjeno fotografiranje predmeta kako bi se zaustavilo da ih se „tumači na pogrešan način“.

Glasnogovornik muzeja Maan Leo rekao je da su poduzete izvanredne mjere, uključujući zabranu fotografiranja iznutra, postavljanje dodatnog osoblja i omogućavanje ulaska samo 50 posjetitelja u isto vrijeme.

Predmeti se kreću od vrlo malih, poput poštanskih marki i pribora za jelo otisnutih svastikama, do masivnog komada namještaja dugačkog oko pet metara koji se nalazio u Hitlerovoj radnoj sobi.

Među plakatima se nalazi niz poznatih i manje poznatih propagandnih djela kojima su se širili nacionalsocijalistički ideali i drugačije životne vrijednosti i moralna načela od vremena koje je tada također sa sobom nosilo užasavajući smrad apsolutne degeneričnosti društva.