Mercedes-Benz se reklamom posebne serije vozila ubacio u tipičnu LGBT propagandu

U svijetu multikulturalnog cirkusa multimilijarderskih i multi-što-god kompanija, već dugo vlada trend u kojem se posebice moraju naglasiti sklonosti ka tipičnim vrijednostima LGBT zajednice, a ne konvencionalnih običnih ljudi.

Kanadski ogranak Mercedes-Benza upustio se upravo u egzibicionizam svojstven LGBT pokretu koji uvijek „istražuje svoju osobnost“ upuštajući se u brojne seksualne egzibicije klasificirane stotinama neartikuliranih besmislenih etiketa, iza kojih će vam trebati opširnije enciklopedijsko znanje da bi ih razjasnili.

U svakom slučaju, pravo i potpuno iskustvo vožnje Mercedesovih automobila odsad bi trebalo biti prožeto LGBT vrijednostima – emocionalno površno i duhovno prazno, ali u skladu s modernim tekovinama.


IKEA uvela vrećice u duginim bojama od čije prodaje prihodi idu UNHCR-ovom „spašavanju“ LGBT imigranata