Njemački političari razmatraju prijedlog o zabrani „seksističkih“ reklama

bud-ad-585x370

Njemački političari razmatraju vladin prijedlog o zabrani „seksističkog“ oglašavanja u javnom prostoru. Međutim, većina Nijemaca ima prilično blag stav prema trenutnoj oglašivačkoj politici, prenosi Dutsche Welle.

Novu inicijativu za uklanjanje „diskriminirajućeg seksističkog oglašavanja“ pokrenuo je ministar Heiko Mass.

Našminkane crvene poluotvorene usne, čvrste ženske grudi, zavodljive obline i stražnjica, te drugi ženstveni atributi, sve to bi uskoro mogli nestati sa oglasnih prostora i plakata u Njemačkoj“.

Namjera zakonskog prijedloga jest da onemogući postavu reklama koje „svode muškarce i žene na seksualne objekte“.

Prema medijskim navodima, glavni fokus ove inicijative je „spriječavanje primjerice, proizvođača hrane za kućne ljubimce u kombiniranju slogana ‘svježe meso… kupite ga kod nas’, sa slikom žene u donjem rublju“.

No, ne podupiru svi njemački parlamentarci ovu inicijativu. Mass je kritiziran zbog svojeg pretjeranog puritanizma i pokušaja nametanja ograničenja i regulative radi uspostavljanja određenih etičkih standarda, što mnogi Nijemci smatraju upitnim.

Doista, ankete pokazuju da Nijemci ne vide problem u reklamama koje prikazuju polugole ili gole muškarce i žene. Oko 60% ispitanika nema nikakvih problema sa takvim reklamama. Potrebno je naglasiti da postoji značajna razlika između muških i ženskih ispitanika. Više od trećine žena smatra golotinju na reklamnim panoima i drugim oglasnim prostorima uvredljivom i diskriminirajućom, dok samo 15% muškaraca dijeli taj stav.

Oko 38% ispitanika, kako muškaraca tako i žena, smatra da bi trebalo zabraniti prikazivanje golih ženskih grudi. Ostatak ispitanika nema ništa protiv toga ili ih jednostavno nije briga. S druge strane, neki traže da se uvede i zabrana na prikazivanje golog muškog torza, smatraju kako je nepošteno da Facebook zabranjuje objavljivanje prikaza golih grudi, ali dopušta slike muškaraca bez majice.

Izvor: Sputniknews