Njemačka autoindustrija prosvjeduje protiv odluke EU parlamenta da do 2035. zabrani prodaju automobila koji rade na benzin i dizel, opisujući je kao štetnu za tržište i potrošače.

U priopćenju je njemačka automobilska industrija rekla da je odluka Europskog parlamenta “protiv građana, protiv tržišta, protiv inovacija i protiv modernih tehnologija”, izvijestio je Euractiv.

Prema Hildegard Müller, predsjednici VDA, njemačke udruge automobilske industrije, Europa nema dovoljnu infrastrukturu za punjenje koja bi podržala takvu zabranu, a Europski parlament donio je preuranjenu odluku.

“To će povećati troškove za potrošače i ugroziti povjerenje potrošača”, rekao je Müller.

Njemački auto savez nije usamljen u svojoj oporbi. U priopćenju za javnost, njemačko udruženje vozača automobila, ADAC, kazalo je da se europski ambiciozni ciljevi zaštite klime ne mogu postići isključivo električnim vozilima.

Postoji razlika između brojeva u smislu uzroka emisija CO2 u Europi. Kaže se da osobni automobili čine 12% svih emisija CO2 povezanih s prijevozom u bloku, ali sveukupno, promet čini oko 25% emisija.

ACEA, EU auto udruga, također je rekla da su tržišta previše nestabilna da bi apsorbirala zabranu novih vozila s unutarnjim izgaranjem do 2035. godine.

“S obzirom na promjenjivost i neizvjesnost koju svakodnevno doživljavamo globalno, svaka dugoročna regulativa koja ide dalje od ovog desetljeća preuranjena je u ovoj ranoj fazi”, rekao je predsjednik ACEA-e Oliver Zipse, koji je i izvršni direktor BMW-a .