Nekoliko roditelja u Massachusettsu tužili su školsko osoblje zbog navodnog usmjeravanja djece da usvoje nove rodne identitete, i to bez znanja roditelja.

Roditelji Stephen Foote i Marissa Silvestri, zajedno s Jonathanom Felicianom i Sandrom Salmeron, podnijeli su tužbu federalnom okružnom sudu u Massachusettsu 12. travnja uz pomoć konzervativnih pravnih skupina Massachusetts Family Institute i Child & Parental Rights Campaign.

U podnesku se kao optuženici navode školski odbor javnih škola Ludlow, privremena nadzornica Lisa Nemeth, bivši nadzornik Todd Gazda, ravnateljica srednje škole Baird Stacy Monette, školska savjetnica Marie-Claire Foley i bivša knjižničarka Jordan Funke.

Prema tužbi, školski službenici u srednjoj školi Baird u Ludlowu, Massachusetts, navodili su njihovu djecu na “društvene tranzicije” pri čemu su djecu nazivali različitim imenima i zamjenicama od onih koje odgovaraju njihovom biološkom spolu.

Oglas:

Roditelji kažu da su “iskreno vjerovali da su ljudska bića stvorena muško ili žensko i da se prirodni stvoreni poredak u vezi s ljudskom seksualnošću ne može promijeniti bez obzira na individualne osjećaje, uvjerenja ili nelagodu u vezi s vlastitim identitetom i biološkom stvarnošću, kao i muškarac ili žensko.”

Unatoč tome, Foote i Silvestri kažu da je njihova kći, B.F., u školi “promijenila željeno ime najmanje dva puta od prosinca 2020.” bez njihovog “znanja ili pristanka”. Oni također tvrde da su školski dužnosnici ustrajali u obraćanju svojoj kćeri “kako god je navela da joj se više sviđa ime”, čak i nakon što su roditelji saznali za situaciju i rekli službenicima da to ne čine.

U tužbi se također navodi da se sin para G.F. “identificirao kao transrodna osoba i zatražio da ga se zove ženskim imenom”, a da je školsko osoblje sakrilo tu informaciju od dječakovih roditelja.

Prema tužiteljima, školski službenici su ignorirali konkretna uputstva roditelja nakon što su ih Foote i Silvestri obavijestili da njihovu djecu liječi psiholog kako bi im pomogao u rješavanju pitanja spola.

U podnesku se navodi da su djeca Footea i Silvestrija možda potaknuta da usvoje različite rodne identitete putem zadatka.

Projekt koji je navodno zadan novim učenicima šestog razreda usmjerio je učenike, potencijalno uključujući B.F. i potencijalno G.F., „da kreiraju videozapise i da u videozapise uključe svoj novi rodni identitet i željene zamjenice… bez znanja ili pristanka roditelja“.

Foote i Silvestri kažu da nisu bili svjesni “tranzicije” svoje djece sve dok im učiteljica njihove kćeri Bonnie Manchester nije proslijedila e-poruku u kojoj je B.F. naveo da je “genderqueer” i naveo novo ime i željene zamjenice.