SAS reklamom izvrijeđao Nordijce i nordijsku kulturu, pa doživio drastičan pad dionica na burzi

Najslađe je odvalit ih tamo gdje najviše boli.

„Skandinavska“ aviokompanija SAS suočila se s drastičnom reakcijom javnosti nakon što su apsurdnom video reklamom izvrijeđali Nordijce i pokušali negirati postojanje njihove kulture. Osim vala kritika, SAS se sada morao suočiti i s drastičnim padom dionica.

Kvartalni izvještaj za razdoblje između studenog i siječnja ukazuje na gubitak od 1.087 milijardi SEK, što je pad vrijednosti dionica za oko 11 posto, prenosi Sveriges Radio.

Iz tvrtke nisu naveli kako bi razlog ovom gubitku mogla biti ponižavajuća reklama, već umjesto toga navode kako su uzroci pada „negativni učinci valute i uvođenje novog računovodstvenog standarda.

SAS također tvrdi kako je ukidanje letova prema Kini također utjecalo na pad dionica, ali tvrdi da je ta činjenica tek u manjoj mjeri rezultirala padom na burzi.

Kako bi vratili povjerenje putnika, SAS razmatra osnivanje low-cost kompanije unutar tvrtke. Prema izvještajima, već su obavljeni dogovori s pilotima i osobljem pri čemu se SAS obvezao koristiti samo – Skandinavce.