Thunberg kritizira modnu industriju da previše doprinosi „klimatskim promjenama“, a pozira za naslovnicu Voguea

Klimatska histeričarka Greta Thunberg nastavila je svoj licemjerni medijski pohod pri čemu je pažnju sada usmjerila na modnu industriju zbog njenog doprinosa „globalnom zatopljenju“ i iskorištavanju radnika tijekom intervjua za – modni časopis Vogue Scandinavia. Pritom se čak našla na i naslovnici.

Za svoje prvo izdanje, Vogue Scandinavia prikazuje Thunberg na naslovnici, što je javnosti tijekom vikenda otkrila ona sama, pozivajući na velike promjene u modnoj industriji.

„Modna industrija daje veliki doprinos klimatskim i ekološkim krizama, a da ne spominjemo njezin utjecaj na bezbroj radnika i zajednica koji se eksploatiraju diljem svijeta kako bi neki uživali u brzoj modi koju mnogi tretiraju kao jednokratnu upotrebu“, napisala je na Twitteru .

Napori modnih tvrtki da se promoviraju kao „održivi“, „etični“ i „zeleni“, tvrdi Thunberg, „gotovo nikada nisu ništa osim čistih zelenih kanti za smeće“.

Naslovnica prikazuje Thunberg kako sjedi pod drvetom, nosi ogroman mantil i miluje konja.

Ujedinjeni narodi su prethodno naveli modnu industriju kao jednu od najzagađujućih industrija u svijetu.

Iako je naslovnicu veličao veliki broj njezinih obožavatelja – ima pet milijuna sljedbenika na Twitteru – neki nisu mogli ne zaobići paradoks naslovnice Voguea i kritike modne industrije kao glavni materijal za ruglo.

Thunberg je u svom intervjuu za Vogue tvrdi da godinama nije kupovala novu odjeću, a posljednji odjevni predmet koji je kupila bio je „rabljeni“i to navodno prije tri godine.

„Samo posuđujem stvari od ljudi koje poznajem“, rekla je dodajući kako modna industrija danas ne može „održivo“ vršiti masovnu proizvodnju te joj je potrebna „promjena sustava“.