Visoka cijena rabljenih električnih vozila koči elektrifikaciju tržišta automobila, sugerira novo istraživanje, s nedostatkom objekata za punjenje u zajednici, kratkim dometom vožnje i nezainteresiranim kupcima koje trgovci u Ujedinjenom Kraljevstvu navode kao kombinaciju koja guši prodaju.
Startline Used Car Tracker za studeni pokazuje da je više od polovice (58 posto) trgovaca zabrinuto zbog troškova električnih vozila u usporedbi s benzinskim i dizelskim alternativama.
Jedan od četiri prodavača (25 posto) također je zabrinut nedostatkom objekata za punjenje na licu mjesta u zajednici, dok gotovo jedan od pet (19 posto) jednostavno kaže da kupci nisu spremni prihvatiti električna vozila.
Na pitanje što bi im pomoglo da se prilagode elektrifikaciji, 61 posto trgovaca željelo je općenito jeftinija električna vozila, dok je 38 posto reklo da bi vozila većeg dometa bila prednost, a 28 posto da je potreban veći izbor električnih modela.
Sve veći troškovi života također utječu na brzinu prodaje rabljenih električnih vozila jer su znatno skuplja od rabljenih benzinaca ili dizelaša, navodi se u izvješću.
Naposljetku, svaki peti trgovac (20 posto) želio bi produženje državnih rokova za elektrifikaciju, dok bi 13 posto željelo vidjeti programe obuke za prodajno osoblje, a 11 posto želi bolju dostupnost financijskih opcija.
Proizvođači automobila povećali su cijene kako bi kapitalizirali nove kamate potaknute skokom cijena plina i nadoknadili skokovite cijene sirovina poput nikla, kobalta i litija za svoje velike baterije zbog problema s opskrbnim lancem. Pronalaženje mjesta za punjenje EV također je problem za mnoge potencijalne kupce.