Twitter je dao zeleno svjetlo tvrtkama koje se bave proizvodnjom kanabisa da se oglašavaju na toj platformi u određenim američkim državama, a društveni medij je rekao da će dopustiti “odgovorno” trženje kanabisa sve dok se prodavači pridržavaju niza ograničenja.
Twitter je u srijedu objavio promjenu politike u postu na blogu, izjavljujući da će raditi na omogućavanju “više brendova da se povežu s razgovorom o kanabisu” na Twitteru.
“Od danas smo u određenim američkim državama poduzeli mjere za ublažavanje naše politike oglašavanja kanabisa kako bismo stvorili više prilika za odgovorno oglašavanje kanabisa – najveći korak naprijed za bilo koju platformu društvenih medija”, izjavila je voditeljica prodaje i partnerstva Twittera za SAD, Alexa Alianiello.
“Ubuduće, Twitter dopušta oglašivačima promicanje preferiranih marki i informativnih sadržaja povezanih s kanabisom za CBD, THC i proizvode i usluge povezane s kanabisom.”
Međutim, tvrtke u toj industriji koje žele prikazivati oglase na Twitteru morat će ispuniti niz zahtjeva prije nego što to mogu učiniti. Prvo i najvažnije, oglašivači moraju imati “licencu odgovarajućih tijela” u svojoj regiji za ponudu proizvoda od kanabisa, kao i “prethodno ovlaštenje od strane Twittera”.
Nakon odobrenja, tvrtke će morati ograničiti svoje oglase na jurisdikcije u kojima je kanabis legalan i ne smiju izravno promicati upotrebu proizvoda povezanih s marihuanom (s izuzetkom određenih topikalnih CBD proizvoda koji sadrže zanemarive količine THC-a, glavnog psihoaktivnog spoja u kanabisu). Oglašivačima je također zabranjeno ciljati klijente mlađe od 21 godine i ni na koji način ne smiju “apelirati na maloljetnike”.
Dok druge platforme društvenih medija dopuštaju oglase za određene proizvode od konoplje i CBD-a, Twitter je prvi tehnološki div koji dopušta oglašavanje povezano s medicinskim ili rekreacijskim kanabisom, koji je legaliziran u 21 američkoj državi i dekriminaliziran u deset drugih.