Nesretni muževi i majke opterećene kućanskim poslovima izbačene su iz britanskog oglašavanja, jer je u petak započelo rušenje „štetnih“ rodnih stereotipa, javlja AP.

Prema novim pravilima, oglasi ne smiju uključivati „rodne stereotipe koji mogu uzrokovati štetu ili ozbiljno ili rasprostranjeno kazneno djelo“.

Primjeri uključuju prikaze muškarca koji ne promijeni pelenu ili ženu da parkira automobil, ili oglase koji sugeriraju da su žene isključivo odgovorne za kuhanje i čišćenje.

Oglas:

        

 

Prigovore će ocijeniti nadzorni odbor industrije za oglašavanje. Iako nema ovlasti nametati novčane kazne, britanski oglašivači su vezani uvjetima svojih licenci kako bi se uskladili s njegovim odlukama.

Nadzorna agencija, koja je ranije zabranjivala oglase koji sugeriraju da je poželjno da mlade žene budu nezdravo mršave, navela je kako neće zabraniti sve „stereotipe“, kao što su žene koje čiste, ili muškarci koji rade poslove za poboljšanje doma.

Vlasti kažu kako je cilj ukloniti one štetne, kao što su oglasi koji suprotstavljaju „brižne“ djevojke i „odvažne“ dječake, ili one koji ismijavaju muškarce u obavljanju stereotipno „ženskih“ obaveza.

Jednostavno rečeno, otkrili smo da neki primjeri u oglasima mogu s vremenom igrati ulogu u ograničavanju potencijala ljudi,“ rekao je Guy Parker, izvršni direktor Uprave za standarde oglašavanja.

U interesu je žena i muškaraca, našeg gospodarstva i društva da se oglašivači drže podalje od tih zastarjelih prikaza, a mi smo zadovoljni kako je industrija već počela reagirati.