„Znanstvenici“ pozivaju na manje muževan odgoj dječaka, za navodnu dobrobit društva

Dječake treba poticati da ignoriraju rodne stereotipe i dijele svoje emocije, smatra tim koji stoji iza nove britanske inicijative čiji je cilj potaknuti ih da govore o svojim osjećajima i govore protiv nejednakosti.

Globalna inicijativa za dječaštvo, koju su osnovali američka organizacija za rodnu ravnopravnost Equimundo i francuska dobrotvorna organizacija za borbu protiv nasilja nad ženama Kering Foundation, ima za cilj opremiti odrasle alatima za odgoj dječaka da postanu muškarci koji prihvaćaju zdravu muškost.

Izvješće – The State of UK Boys – objavljeno je kako bi se obilježilo pokretanje američke inicijative u UK-u, okupljajući nalaze iz niza akademskih istraživanja u proteklih 20 godina – s uvidima 15 istraživača u području roda, muškosti i dječaštva.

Jedan od autora izvješća i suradnik Equimunda, David Bartlett, rekao je: “Ponašanje dječaka i muškaraca čini ogromnu razliku u životima djevojčica i žena, te pojedinaca svih rodnih identiteta, u svim područjima njihovih života.“

“Od seksualnog uznemiravanja i rodno uvjetovanog nasilja, do razlike u plaćama među spolovima i raspada veze, stavovi i ponašanje dječaka i muškaraca imaju veliki utjecaj.“

“Dakle, moramo odgojiti generaciju dječaka koji su sposobni izgraditi i održati zdrave, pune poštovanja, brižne odnose s ljudima svih spolova, a ne biti pod utjecajem ograničavajućih rodnih stereotipa.”

Izvješće na 35 stranica tvrdi da, kako se ideje o rodu i dječaštvu mijenjaju kako bi postale fluidnije, tradicionalne predodžbe o muškosti kao što su fizička, seksualna i intelektualna moć – kao i heteroseksualnost – i dalje dominiraju.

Céline Bonnaire, izvršna direktorica Zaklade Kering, rekla je: “Kako bismo se učinkovito borili protiv nasilja nad ženama i djevojčicama, ključno je riješiti podrijetlo ovog nasilja.

“Zaklada Kering ponosna je što je suosnivač Global Boyhood Initiative. Njegovo pokretanje u Ujedinjenom Kraljevstvu, sa svojim pilot nastavnim planom i programom utemeljenim na dokazima za učenike od sedam do 11 godina, prilika je za izravan rad s mlađim generacijama, koje mogu oblikovati rodno ravnopravniju budućnost.”